|
|
|
|
www.matek07111.fora.pl
Tu możesz nabijać se linki do google |
|
|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
matek
ADMIN
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 120 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Sob 19:52, 22 Sty 2011 |
|
|
Jak dodać budynek, technologię lub
jednostkę?
1. Połącz się ze swoją bazą danych przez
phpMyAdmin lub inne narzędzie
2. Jeżeli chcesz dodać nowy budynek:
1. Wybierz tabelę "buildings" i dodaj nowy rekord,
zapamiętaj wartość "b_id" jako ID nowo
dodanego budynku.
Oznaczenia pól:
b_id tej wartości nie zmieniaj, przydzielana będzie
automatycznie, to ID Twojego budynku
b_name tu wpisz nazwę swojego budynku
b_inv1 koszt 1 poziomu budynku (metal)
b_inv2 koszt 1 poziomu budynku (kryształy)
b_inv3 koszt 1 poziomu budynku (paliwo)
b_pop koszt 1 poziomu budynku (populacja)
b_max_lvl maksymalny możliwy poziom do wybudowania
dla danego budynku
b_time czas wybudowania 1 poziomu budynku
b_res_cost_inc wartość procentowa określająca o ile zwiększa
się koszt budynku wraz z kolejnymi poziomami.
Przykład:
Kopalnia metalu na 1 poziomie kosztuje 100
metalu 200 kryształów 30 paliwa i 10 populacji
Jeżeli wartość b_res_cost_inc ustawisz na 50, to
do wybudowania 2 poziomu będzie potrzeba 150
metalu 300 kryształów 45 paliwa i 15 populacji.
Do wybudowania 3 poziomu zwiększa się koszta
ponownie o 50% i tak dalej.
b_time_inc wartość procentowa określająca o ile zwiększa
się czas budowy budynku wraz z kolejnymi
poziomami.
Przykład :
Kopalnia metalu na 1 poziomie kosztuje buduje
się 100 sekund (00:01:40)
Jeżeli wartość b_time_inc ustawisz na 50, to do
wybudowania 2 poziomu będzie potrzeba 150
sekund (00:02:30).
Do wybudowania 3 poziomu zwiększa się czas
ponownie o 50% i tak dalej.
b_text Tu wpisz dowolny tekst opisujący budynek. Nie
zapomnij podać wymagań tego budynku.
2. Wybierz tabelę "buildings_tree" i dodaj 1/kilka
nowych rekordów wg wzoru:
bt_b_id bt_need_b_id bt_need_lvl
tu wpisz ID
dodanego
budynku tu wpisz ID innego już istniejącego budynku,
wymaganego do budowy nowo dodanego tu wpisz poziom wymaganego budynku, który
trzeba wybudować, zanim będzie możliwość
postawienia nowo dodanego budynku
Możesz dodać kilka rekordów dla tego samego
nowego budynku.
Przykład :
ID nowego budynku to 20, nazwa: "Kondensator
materii"
bt_b_id bt_need_b_id bt_need_lvl
20 1 5
20 2 7
Taki wpis będzie oznaczał, że do wybudowania
budynku o ID 20 - "Kondensator materii"
potrzeba 2 innych budynków, a dokładniej
budynku o ID = 1 "Kopalnia metalu" na poziomie
5 oraz budynku o ID = 2 "Kopalnia kryształów"
na poziomie 7
3. Jeżeli chcesz dodać nową technologię:
1. Wybierz tabelę "research" i dodaj nowy rekord,
zapamiętaj wartość "r_id" jako ID nowo dodanej
technologii.
Oznaczenia pól:
r_id tej wartości nie zmieniaj, przydzielana będzie
automatycznie, to ID Twojej technologii
r_name tu wpisz nazwę swojej technologii
r_inv1 koszt 1 poziomu technologii (metal)
r_inv2 koszt 1 poziomu technologii (kryształy)
r_inv3 koszt 1 poziomu technologii (paliwo)
r_pop koszt 1 poziomu technologii (populacja)
r_max_lvl maksymalny możliwy poziom do wybudowania
dla danej technologii
r_time czas wybudowania 1 poziomu technologii
r_res_cost_inc wartość procentowa określająca o ile zwiększa
się koszt technologii wraz z kolejnymi
poziomami.
Przykład :
Wzbogacenie metalów na 1 poziomie kosztuje
100 metalu 200 kryształów 30 paliwa i 10
populacji
Jeżeli wartość r_res_cost_inc ustawisz na 50, to
do wybudowania 2 poziomu będzie potrzeba 150
metalu 300 kryształów 45 paliwa i 15 populacji.
Do wybudowania 3 poziomu zwiększa się koszta
ponownie o 50% i tak dalej.
r_time_inc wartość procentowa określająca o ile zwiększa
się czas budowy technologii wraz z kolejnymi
poziomami.
Przykład :
Wzbogacenie metalów na 1 poziomie kosztuje
buduje się 100 sekund (00:01:40)
Jeżeli wartość r_time_inc ustawisz na 50, to do
wybudowania 2 poziomu będzie potrzeba 150
sekund (00:02:30).
Do wybudowania 3 poziomu zwiększa się czas
ponownie o 50% i tak dalej.
r_text Tu wpisz dowolny tekst opisujący technologię.
Nie zapomnij podać wymagań tego technologii.
2. Wybierz tabelę "research_tree" i dodaj 1/kilka
nowych rekordów wg wzoru:
rt_r_id rt_need_r_id rt_need_lvl
tu wpisz ID dodanej
technologii tu wpisz ID innego już istniejącej technologii,
wymaganej do budowy nowo dodanej tu wpisz poziom wymaganej technologii, który
trzeba wybudować, zanim będzie możliwość
postawienia nowo dodanej technologii
Możesz dodać kilka rekordów dla tego samej
nowej technologii.
Przykład :
ID nowejtechnologii to 20, nazwa: "Skupianie
materii"
rt_r_id rt_need_r_id rt_need_lvl
20 1 5
20 2 7
Taki wpis będzie oznaczał, że do wybudowania
technologii o ID 20 - "Skupianie materii" potrzeba
2 innych technologii, a dokładniej technologii o
ID = 1 "Wzbogacenie metalów" na poziomie 5
oraz technologii o ID = 2 "Koparki głębinowe" na
poziomie 7
4. Jeżeli chcesz dodać nową jednostkę:
1. Wybierz tabelę "units" i dodaj nowy rekord
Oznaczenia pól:
u_id tej wartości nie zmieniaj, przydzielana będzie
automatycznie
u_name tu wpisz nazwę swojej jednostki
u_inv1 koszt 1 jednostki (metal)
u_inv2 koszt 1 jednostki (kryształy)
u_inv3 koszt 1 jednostki (paliwo)
u_pop koszt 1 jednostki (populacja)
u_time czas wybudowania 1 poziomu jednostki
u_text Tu wpisz dowolny tekst opisujący jednostkę. Nie
zapomnij podać wymagań tego jednostki.
u_attack Współczynnik ataku jednostki.
u_defence Współczynnik obrony jednostki.
u_life Współczynnik wytrzymałości jednostki.
u_need_b ID budynku wymaganego do budowy tej
jednostki. Standardowo wpisz wartość 8 dla
jednostek lądowych lub wartość 9 dla floty
u_need_b_lvl Poziom, na który trzeba rozbudować wymagany
budynek dla tj jednostki.
5. Jeżeli Twój budynek ma mieć specjalne
właściwości lub dodawać jakieś bonusy, to
musisz je już ręcznie zaprogramować. W tym
celu edytuj plik functions/MainMgr.php
Funkcja build_end odpowiada za zdarzenia po
wybudowaniu budynków, funkcja research_end
odpowiada za technologie. Ten temat
pozostawiam już Tobie, działaj wedle własnego
uznania.
Jak zmienić dane obiektów i ich
wymagania?
1. Postępuj zgodnie z Jak dodać budynek,
technologię lub jednostkę? tylko nie dodawaj
nowego rekordu a edytuj istniejące
Jak zmienić grafikę w grze?
1. Wszystkie grafiki i pliki stylów css znajdują się w
folderze www
Które pliki odpowiadają za elementy menu?
1. użytkownik niezalogowany:
1. templates/master/menu.php - menu lewe
2. templates/master/menu2.php - menu górne lewe
3. templates/master/menu3.php - menu górne
prawe
2. użytkownik zalogowany:
1. templates/user/menu.php - menu lewe
2. templates/user/menu2.php - menu górne lewe
(poczta raporty itd)
3. templates/user/menu3.php - menu górne prawe
(surowce |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|